Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Fri, 17 May 2019 10:26:55 +0200

Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał
w wiadomości 9fosdel8pph82lsmonq4kv1thbrlb3uk3a@4ax.com">news:9fosdel8pph82lsmonq4kv1thbrlb3uk3a@4ax.com...
Generalnie, jak wytrzyma OCCT tak ze trzydzieści minut, to będzie
sukces.

Co to znaczy "wytrzyma"?

Generalnie zabieram się do wykonania tego wszystkiego, co w ciągu
ostatnich godzin mi tutaj doradzono i napiszę jakie otrzymałam wyniki.
Pozwoli mi to podjąć decyzję czy tego nowego laptopa zwrócić czy nie.
Wolałabym nie zwracać, bo bardzo mi się podoba, a zwrot to jednak
jakiś kłopot i znowu problem z wyborem czegoś innego.
Obawiam się jednak sytuacji, że przyjęte przez producenta parametry
mają zapewnić działanie na czas gwarancji, a gdy ona się skończy,
to skończy się także laptop. Nie kupuję laptopa na 10 lat, ale na pewno
na więcej niż 2 lata. Dlatego chciałam żeby teraz był jaknajnowszy.

Nie chcę być niewolniczką śledzenia cały czas temperatury, nie temu
ma służyć ten laptop. Jednak chciałabym mieć zainstalowany na stałe
program, lekki, nie obciążający komputera, który sygnalizowałby
zawsze gdy procesor osiągnie zadaną temperaturę, np. 90C.
Teraz pozwoliłoby mi to na śledzenie efektów działań mających
doprowadzić do obniżenia temperatury, a jeśli nie zdecyduję się na
zwrot tego  laptopa, pozwoliłoby mi to "spać spokojnie" i w razie gdyby
coś zaczęło się dziać, mogłabym skorzystać z gwarancji.

Dlatego bardzo proszę o podanie mi nazwy (i ewentualnie adresu)
takiego programu. Program HWMonitor jest dobry teraz, gdy sprawę
badam, ewentualnie w przyszłości gdyby coś się działo. Docelowo do
śledzenia w tle się (chyba) nie nadaje.

Pozdrawiam
Ewa