Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Thu, 16 May 2019 17:00:24 +0200

Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
news:5cdd2b3c$0$528$65785112@news.neostrada.pl...
Prosty test: wykonać transcoding wideo jakiegoś krótkiego filmu na
obu
komputerach, zmierzyć czas i subiektywną głośność. Porównać wyniki.

To dobry pomysł, tylko muszę pod Win 10 zainstalować ten sam program
do transcodingu który mam pod Win XP, czyli Freemake Video Converter.

Zainstalowałam i zrobiłam próbę polegajacą na przekonwertowaniu
pliku .mp4 wielkości 320 MB do .avi z tymi samymi parametrami.
Na nowym laptopie z Win 10 i programem Freemake Video Converter
w najnowszej wersji trwało to 15 minut, cały czas był słyszalny wyraźny
szum.
Na starym laptopie z Win XP i dużo starszą wersją programu trwało
to 48 minut, a szumu w ogóle nie było słychać. Można było przypuszczać,
że komputer jest w ogóle wyłączony. Natomiast powietrze wychodzące
z wiatraków na obu laptopach było właściwie tak samo mocno ciepłe.

Pozdrawiam
Ewa