Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 17 May 2019 07:06:16 GMT
On Fri, 17 May 2019 01:12:19 +0200, Filip454 wrote:

> Nie powiem, silną hiperbolę Mateusz zastosował :) To działa na
> wyobraźnię.

Żadna hiperbola. Kilkanaście lat temu prowadziłem serwis komputerowy -
sprzedaż, naprawa, akcesoria itp. Stopione plastiki wylotów dysz w
laptopach oraz usmażone zaczepy dookoła radiatorów to nie było nic
niecodziennego. Już wtedy istniały tzw. "gamingowe" konfiguracje,
wysilone do granic możliwości.

Oczywiście nie twierdzę, że u OP laptop stopi się niczym terminator w
wannie ciekłej stali - producenci z pewnością przewidzieli sprawę i
dobrali stosowne klasy plastyków, by żadne problemy z tego nie wynikły w
trakcie okresu gwarancyjnego.

Mateusz