Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] nowy złom od Ubiquiti - AP AC LR - jak zmusić do działania?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] nowy złom od Ubiquiti - AP AC LR - jak zmusić do działania?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 15 May 2019 18:28:46 +0200
Witam.

Forum sieci martwe, więc może tu dostanę pomoc.

Kupiłem nowy niestety jak się okazuje aktualnie złom produkowany przez Ubiquiti UniFi AP AC LR. Po podłączeniu do ich "UniFi Network Controller 5.6.42 for Windows" ten próbuje w kółko zrobić aktualizację firmware automatycznie (mam aktualnie 3.7.58), pomimo wyłączonej takiej opcji i bez pytania się mnie o pozwolenie. Powoduje to uceglenie tego złomowatego "ufa" przez kolejne próby aktualizacji kończące się niepowodzeniem. W kółko... dopuki jest prąd.
Próbuję na różnych komputerach, z 3-ma złomami UniFi AP AC LR jakie mam.
Najnowszy UniFi Network Controller 5.10 niestety po instalacji nie startuje więc też się nie da nic zrobić.

Próbuję też ich pseudosolucji z użyciem WinSCP ale wklepanie w terminalu "syswrapper.sh upgrade2 &" wyrzuca tylko błąd
-sh syntax error : unexpected ;
i wylogowanie.
https://help.ubnt.com/hc/en-us/articles/204910064-UniFi-Changing-the-Firmware-of-a-UniFi-Device

"syswrapper.sh restore-default" za to działa, ale co mi po tym, jak w ten sposób uśmierca się go całkiem bo nawet przestaje działać przypisywanie do kontrolera. Po prostu mam przycisk do papieru -ufo świecące się na biało.

to się da naprawić czy tylko oddać i zapomnieć raz na zawsze o złomie Ubiquiti gdyż chyba już tylko taki złom produkują? Mam na przykład też kupione nowe NanoStation AC w którym nie da się już wyłączyć w opcjach Airmaxa - brak reakcji.
Sprzęt poszedł do złomowania.

--
Irokez