Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki modem do karty SIM na USB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki modem do karty SIM na USB?
From: "Artur S." <Artus@sam.pl.>
Date: Wed, 8 May 2019 08:18:58 +0200
Potrzebny jest mi modem do karty SIM na USB żeby na wakacjach mieć
dostęp do Internetu z laptopa bez względu na możliwość korzystania z
WiFi. Chodzi o wakacje w Polsce.

Internet będzie mi potrzebny do korzystania z poczty, surfowania po www,
ewentualnie zamawiania biletow itp. Żadnych gier, tym bardziej on-line.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Jak wygląda sprawa zasięgu i jego zależności od operatora karty SIM?
Którzy operatorzy kart SIM dają najlepszą ilość GB w stosunku do ceny?
Ewentualnie jakieś inne tanie rozwiązanie poza takim modemem?

Pzdr.
Artur S.