Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Alternatywa dla Dell (U)SFF

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Alternatywa dla Dell (U)SFF
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 4 May 2019 22:03:25 +0200
Cześć.

Mam w domu Della SFF 760 ale to jednak C2D. Było to najtańszy wybór czegoś sensownego i dalej jest niezły, ale nie wszystko już mogę zrobić na DDR2 i C2D, chodzi głównie o duże kompilacje które najzwyczajniej kiszą się w powolnym cpu i ram. Tak, SSD jest, ale to nie pomaga aż tak na kompilowanie.

Rozgladam się więc za jakimś 3/4 generacja, SFF a jeszcze lepiej USFF. Widzę Delle 30x0 i 70x0. I ok, ale są absurdalnie drogie w porównaniu z C2D (>300zł i to 300 za jakiś mocno wypatroszony). Zanim to przeboleję, zdaje się że Lenowo starało się też takie maleństwa robić, seria M (M83?). Ktoś jeszcze ma w ofercie takie komputery czyli gotowiec w jak najmniejszej obudowie ze śladową rozbudwą kartami lowprofile?

Tak, wiem, są obudowy lowprofile microatx. Ale to jest na końcu listy, poeasingowce mogą trafić się poskładane taniej niż każy element osobno i są raczej poskładane na lepszych podzespołach niż konsumenckie płyty.