Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Żółtawy obraz monitora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Żółtawy obraz monitora
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 03 May 2019 16:59:49 GMT
Użytkownik Andrzej P. Wozniak uszer@poczta.onet.pl.invalid ...

> Nie przeczytałeś uważnie całego akapitu, które zacytowałeś? Ani w
> _temacie_ wątku, ani w zacytowanym akapicie nie ma nic o HDMI.
> Podałem oderwany od konkretnego standardu _przykład_ sytuacji, kiedy
> jakiś kabel może spowodować objawy dające się opisać jako
> zażółcenie.
>
> Część osób takie objawy zna z czasów VGA, ale w innych standardach
> też mogłyby się objawić, gdyby przesyłany był taki sygnał:
> * Analogowy ze składowymi RGB przesyłanymi oddzielnymi żyłami.
> Uszkodzenie jednej żyły, zagięcie jednej nóżki czy inny brak
> [...]

Mowa cały czas o hdmi i sygnale cyfrowym wiec moze troche sie
zafiksowałem.
W kablach analogowych dokładnie takie moga byc objawy - zreszta pewnie
kazdy z nas nie raz widział taka sytuacje. ZTCP czasami wynikało to wrecz
z niedokładnie włozonej wtyczki.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także