Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odzyskanie danych z karty SD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odzyskanie danych z karty SD
From: queequeg@trust.no1 (Queequeg)
Date: Thu, 25 Apr 2019 13:10:28 +0000 (UTC)
Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> Do Arcabitu poniekąd dobrowolnie.
> Nie bardzo jest tu miejsce na takie tematy, ale ja słyszałem to tak, że
> (aktualna wtedy) żona Marka dała nowe umowy pracownikom. Szczegóły
> wyszły na jaw nieco później i nie wszystkim się to podobało.

Tak... to prawda. Mnie to trochę ominęło, bo przyszedłem do pracy już do
ArcaBitu (w 2005 r., w środku tych perturbacji), więc wiem tylko tyle, ile
ludzie mówili. W każdym razie ArcaBit był dla nich wybawieniem właśnie od
spadkobierców Marka, z którymi podobno nie dało się dogadać.

> W każdym razie szkoda dobrego, mocnego zespołu.

To też prawda, to byli bardzo kompetentni ludzie i świetni programiści.