Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Upgrade procesora w laptopie
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 14 Apr 2019 19:46:57 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 14 Apr 2019 18:31:23 +0200
 doszła do mnie wiadomość <9roxn5wspbec.1y09wgvp7baa0$.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>Bardzo dziwne.

Czemu dziwne? Tyle zjada, może da się trochę zredukować(system nie był
optymalizowany), ale sensu to nie ma przy 8GiB RAM, poza tym FF może
brać więcej RAM niż Opera.

>Po co komu 490 otwartych zakładek?

Test ekstremalny, mimo tylu kart nie laguje, dzisiaj mi si ę nie chce,
ale postaram się odpalić 1300 kart, oczywiście z plikiem wymiany, bo
bez niego system padnie.

>Chyba lekka przesada. Są wciąż ludzie używajcy jednordzeniowców i nawet
>im go głowy nie przyjdzie że coś trzeba zmieniać. Jak zwykle, zanim coś
>zaopiniujemy, powinniśmy zapytać o zakres stosowania :)

No tak, 8 lat temu to nawet na Alixie 3C dało się zainstalować XP i
przeglądać WWW na Firefox 7, ale świat idzie do przodu, nikt się nie
przejmuje, że na starych komputerach to można w zasadzie tylko w
pasjansa grać albo w inne stare gry(sam uwielbiam stare komputery typu
XT 8MHz czy pentium 66 z kartą VooDoo), ale do internetów to na nich
nie wchodzę(na tym drugim się da, ale na wyselekcjonowane strony bez
syfilisu z Javascriptu).
Jeśli komuś nie przeszkadzają minutowe lagi, czkające video i bsody,
to niech tak ma.