Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 13 Apr 2019 09:59:55 GMT
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

> Mam u klientów Epsony jeszcze białe, z pierwszych serii. Działające.
>
> Swojego Epsona 740 kupowałem za astronomiczną wtedy kwotę 1074,04
> zł. netto ponad 20 lat temu. Dwa lata temu z żalem pozbyłem się jej,
> nadal działała.
>
> Musiałeś mieć jednostkowy, acz przykry przypadek.
> Epsony i Canony to były drukarki, gdzie w serwisach fabrycznych
> ludzie nie mieli co robić. Podobnie, jak starsze HP - te do modelu
> HP II P (HP 2 P) włącznie.

Byc moze chociaz jak wpisałem kod błędu w internet to pojawiło się wiecej
takich przypadków a i sklep od ktorego kupowałem bez zajakniecia
odpowiedział co sie zepsuło i okreslił naprawe jako nieopłacalna.
(Co nie znaczy ze sobie jej dzis nie rozbiorę i nie sprobuje naprawic
:)))

Dodam tylko ze ogólnie posiadany wczesniej brother był dla mnie
wygodniejszym urzadzeniem poczawszy od szybkosci skanowania na
oprogramowaniu konczac.

Ale jestem juz po zakupie nowej to kilka uwag:
HP ink tank 415
- system napełniania tuszy bajeczny - nic nie rozlewasz, nie ma problemu
z przelaniem czesci buteleczki, po prostu przechylasz butelke, nakładasz
na taki dziubek i jak napełnisz to wyciagasz.
- niestety za ciss trzeba zapłacic - drukarka z ciss kosztuje tyle co
wczesniejsze drukarki brothera czy epsona które posiadany adf, duplex
czy dolny podajnik papieru (ta tego nie ma)
- brak przycisku skanowania na drukarce - trzeba obsługiwać z kompa -
szybkosc bez rewelacji

BTW jaki program mozecie polecic ktory bedzie mi w miare prosto skanował
dokumenty do PDF, umozliwiał łączenie kilku stron w jeden plik etc?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także