Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zasilanie PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zasilanie PC
From: Gil <gil@gaz.pl>
Date: Wed, 10 Apr 2019 19:04:45 +0200
In article <5cad3417$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
uszer@poczta.onet.pl.invalid says...

> Na wszelki wypadek możesz oczywiście sprawdzić, czy komputer jest podłączony
> do gniazdka ze sprawnym uziemieniem/zerowaniem, a potem pomyśleć o listwie
> zasilającej
> wszystkie urządzenia podłączone do komputera i wyłączaniu całości jednym
> pstryknięciem. Oczywiście router Wi-Fi, który ma działać cały czas, powinien
> być podłączony oddzielnie.

Komputer wyłączam noc tym przełącznikiem na zasilaczu. Aby prądu nie
ciągnął. Podłączony jest na stałe do listwy zasilającej a ta do gniazdka
ale bez uziemienia. Listwy nie wyłączam bo z niej jest zasilany router,
który ma linię do drugiego pokoju a odcięcie neta grozi nocna awanturą.
To nie jest jakis problem dla mnie tylko ciekawostka. Wyłączam zasilacz
komputera a podłączona do niego myszka PS2 sobie w nocy mruga. Pewnie
kondensatory długo się rozładowują.