Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 26 Mar 2019 16:56:11 +0100
Dnia Tue, 26 Mar 2019 16:40:05 +0100, Jacek napisał(a):

> Czy mógłbyś napisać coś więcej o tym nałożeniu?. Nigdy tego nie robiłem.

Ja kładę na środku procka ilość pasty wielkości ziarnka ryżu i
rozgniatam radiatorem. Kiedyś bawiłem się bardziej, smarowałem
pieczołowicie całą powierzchnię :) ale to zbędne. Ponieważ ty będziesz
smarował procka w lapku, więc prawdopodobnie ta powierzchnia będzie dużo
mniejsza niż w typowym procku desktopowym typu P4, C2D czy i5, więc
nałóż pół ziarnka :) Jak nałożysz więcej to i tak zbędna ilość wylezie
bokami.
--
Jacek
I hate haters.