Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Która pasta termoprzewodząca jest lepsza?
From: "Jacek" <jacek@jacek.com.pl>
Date: Tue, 26 Mar 2019 15:59:11 +0100

Użytkownik "Jacek" <jacek@jacek.com.pl> napisał w wiadomości
news:5c9a316e$0$474$65785112@news.neostrada.pl...
Muszę w laptopie wymienić wentylator i przy tej okazji potrzebuję
pastę termoprzewodzącą.

Znalazłem 2 oferty, w porównywalnej cenie (niecałe 30 zł z dostawą),
za podobne opakowanie (około 4g):
- Zalman ZM-STG2
- Arctic Cooling MX-2

Która będzie lepsza i dlaczego? Nie znam się na tym i dlatego proszę
o radę kogoś, kto takich rzeczy używa i ma doświadczenie.
Nie jest to wielki wydatek, ale w przypadku wtopy trzeba by znowu
rozkręcać laptopa. :-)

Dla mnie ważną cechą jest łatwość i bezpieczeństwo aplikacji.

A może jest jeszcze jakaś inna, wyjątkowo polecana pasta, w podobnej
cenie?

Znalazłem jeszcze AAB COOLING TG1 PASTA TERMOPRZEWODZĄCA SREBRO
za 1,45 zl + koszt dostawy (min. 5,50 zł) za 1 g. Może nie ma sensu płacić
więcej?

Pozdrawiam
Jacek