Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] M.2 NVMe na Asusie Z97M-PLUS
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 10 Mar 2019 17:22:59 +0100
Dnia Sun, 10 Mar 2019 09:05:47 -0500, Pszemol napisał(a):

> Dzięki. A czy ten moduł m.2 wymaga jakiegoś radiatora?
> Załączony "Installation Guide" na ten temat ani mru mru,
> więc chyba nie, ale instaluję takie coś 1szy raz, nie chcę
> czegoś zbłaźnić jak newbie.
IMO nie wymaga. Nie widziałem w necie żeby one miewały radiator, sam
używam bez radiatora.

> He, he... Chcesz abym linuksa w domu odpalił? Ja??
> Po tych wszystkich dyskusjach na pl.comp.os.advocacy??
> Nawet gdybym odpalił linuxa to bym się nie przyznał :-D ha ha
Zaraz musisz się przyznawać?  :) Zassaj jakieś distro, odpal linuksa
live z pendrajwa, zmierz, zapisz i podaj wynik a pena do szuflady i
zapomnij :)
A poważniej, jeśli ktoś nie używa na desktopie linuksa z przyczyn
ideologicznych to jednak powinien przyznać że jako narzędzie
diagnostyczne jest wiele wart. Każdy jako-tako rozgarnięty user winien
mieć pena z linuksem w szufladzie.

--
Jacek
I hate haters.