Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gotowy składak

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gotowy składak
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 9 Feb 2019 22:48:50 +0100
Dnia Sat, 9 Feb 2019 22:26:14 +0100, Borneq napisał(a):

> i5-4590S widzę tylko Della , może warto? Co do Lenovo to mam złe
> doświadczenia ale Dell może nie taki zły?
> Intel Core i5-7400,Quad Core
> Intel i5-8400
> i5-9600K
> ?
>
> niezła oferta sklepu X-Kom

Daj spokój, widzę że szukasz gotowca. Weź kup komp jak rozgarnięty
człowiek, wybierając oddzielnie każdy komponent. Z uwzględnieniem
klamotów które już masz i zamierzasz wykorzystać. Składałem sobie i
innym kompy począwszy od epoki 486 po i5. Spoko, dasz radę tylko zacznij
od precyzyjnego spisu wymogów.
Masz skrzynię? Dużą czy małą na mATX? ładną? Bo jak ładna będziesz
przychylniej nastawiony do projektu :) To jest początek analizy :)
--
Jacek
I hate haters.