Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gotowy składak

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gotowy składak
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 9 Feb 2019 22:16:12 +0100
Dnia Sat, 9 Feb 2019 21:57:01 +0100, Borneq napisał(a):

> Komputer biurowy do programowania, nie do grania.
Marnie się znam na programowaniu ale IMO w trakcie tego występuja okresy
kiedy komp nic nie robi bo programista pisze coś w edytorze oraz chwile
kiedy napisaną rzecz się kompiluje i wtedy moce obliczeniowe są jak
najbardziej potrzebne.
> Choć być może karta graficzna się przyda z uwagi że te lepsze nie
> odpowiadają tylko za grafikę ale potrafią równolegle liczyć szybciej niż
> procesor.
Coś mi się zdaje że CUDA czy inne techniki prowadzenia obliczeń na
grafice słabo się nadają do kompilowania, więc dodatkowa grafika może
się okazać niepotrzebna. A za to taki np. i5-4590S zapewnia z chipsetem
H97 grafikę on-board z możliwością jednoczesnego podłączenia 3
monitorów. Wiem bo mam :) A to może być fajne i przy tym tańsze o cenę
niezłej grafiki.

--
Jacek
I hate haters.