Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 9 Feb 2019 18:41:18 +0100
Dnia Sat, 9 Feb 2019 15:22:09 +0100, Marek S napisał(a):

>  Niedopuszczalne są lagi przy przeciąganiu okienek
> z monitora na monitor.

Zaciekawiły mnie te lagi, więc prędko dostawiłem drugi monitor.
Poprzeciągałem parę okienek (niestety, fotoszopa nie mam, użyłem gimpa,
odtwarzacza avi, rozmaitych edytorów itp) i nie stwierdziłem
dostrzegalnych gołym okiem lagów, czyli opóźnień czasowych. Jedyne
zjawisko towarzyszące przeciąganiu to niewielka histereza kursora, czyli
efekt "klejenia się" okienek do granicy ekranów. A mam sprzęt połowę
wolniejszy od twojego - i5 3GHz 4 rdzenie, 4 GB RAM-u i grafikę
wbudowaną z prockiem. System - Mint.

I ciekawe jaki masz system chłodzenia bo przy mocy procka rzędu 125 W i
zapewne wypasionej grafice z wiatrakiem trudno mi uwierzyć w
bezszelestną pracę kompa :)
--
Jacek
I hate haters.