Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk NVMe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk NVMe
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 1 Feb 2019 16:04:48 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" q304lt$gj6$1@node2.news.atman.pl

Twe wątpliwości to nie moja działka -- jestem księgowym, nie psychiatrą.
(pomocnikiem księgowej, nie pomocnikiem psychiatry czy psychiatrą)
BTW -- ZUS oczywiście ,,odpoczywa''. Wprowadziłem kilka stron RCA,
aby odczytać radosne 'Za utrudnienia przepraszamy'.
Zero ostrzeżenia -- po prostu praca w śmietnik!
To jest dopiero szacunek do ludzi, z których
pracy żyje ZUS!!!

Kilka minut nie majątek? -- niemal za każdym razem (gdy coś wpisuję)
ZUS marnuje mi czas właśnie takimi numerami! Ale (jak wiadomo powszechnie)
z carem -- nie pogoworisz! Car (używając knuta zamiast języka) ma zawsze rację!

Nic dziwnego, że znalazł się Lenin, który z carem pogadał językiem cara.
BTW -- qmpla Lenina (Marksa) dziś ponoć czci UE.

Ciekawe, czy UE podeśle kolejnego Lenina, który bez zapowiedzi,
znienacka... zamknie ZUS. ;) Jest prawdopodobne, jako że od wielu
lat obciążenia nakładane przez ZUS rosną szybciej (ze dwa razy
szybciej?) niż polski PKB, co rzecz jasna nie może trwać wiecznie. ;)

Dlaczego UE? -- co najmniej dwa argumentu:

- bo Lenina był produktem zachodniej Europy
- UE od dawna wskazuje na ww. bolączkę nieproporcjonalności

a jak wiadomo powszechnie, suwerenność RP jest na razie
fikcją, a w dążeniach pani AMerkel ma być reliktem.
Wg AMerkel nie tylko Polacy mają zrzekać się swej
suwerenności, ale także inne narody (w tym i Niemcy)
zrzeszone w UE.

Biedroń proponuje zamknięcie ZUS i emeryturę wysokości 1600 (brutto
czy netto?) pln dla każdego? To gwałt postanowień -- ZUS trzeba by
zamknąć bez ostrzeżeń. ;)

-=-

Ja akurat mam w mej propozycji początkowo nieco mniej niż 1600 pln,
ale i tak lepiej (chyba dla każdego poza ZUSem) i (rzecz jasna)
także z zamknięciem ZUSu. Każda zmiana jest dobra, gdy nie generuje
pokrzywdzonych.

Straciłbym część swej pracy? -- pogodziłbym się i z ta stratą.

-=-

Efektem ubocznym zamknięcia ZUSu byłoby zmniejszenie kolejek
w przychodniach lekarskich i w szpitalach -- toż orzecznicy
przeszliby do innej pracy, gdzie by leczyli...

--