Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka kolejnosc wlaczania pinów zasilania HDD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka kolejnosc wlaczania pinów zasilania HDD?
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Mon, 14 Jan 2019 18:30:16 +0100
Zawsze jest moment, gdy którąś wtyczkę musisz wetknąć w któreś gniazdo.
Czuję przez skórę, że padł mi zewnętrzny zasilacz "mini-cegiełka" z wyjściem molex (12V, 5V, zero), bo przejściówka zewnętrzny HDD IDE/SATA -> USB nie działa mi z HDD PATA 3,5'' (a działa gdy zasilanie HDD 2,5'' przez USB bez "cegiełki").
Ale jak mierzę napięcia woltomierzem, to na wyjściu we wtyczce ma idealnie 5V i
12V.
Jak pomierzyć taki zasilacz?
Nie mam kompa stacjonarnego, żeby na chwilę podłączyć, jedynie lapki.