Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: dysk twardy 2 TB, kt锟絩y?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: dysk twardy 2 TB, kt髍y?
From: Gil <gil@gaz.pl>
Date: Tue, 8 Jan 2019 21:46:07 +0100
Na magazyn danych wzia艂bym WD Green-a. Po to te dyski sa robione.
Ka偶dy ma jakie艣 do艣wiadczenia. Ja WD Green 1TB kupi艂em 11 lat temu za
spor膮 sumk臋 ale do dzis dzia艂a jak nale偶y w normalnym desktopowym PC
jako magazyn.
Kupi艂em w艂a艣nie WD Green 3 TB do podobych zastosowa艅.
Tyle mam do napisania w tym temacie.

In article <q0ohod$dgd$1@dont-email.me>, tomasz@poczta.fm.com.pl says...

> witam
> potrzebuj臋 dysk na win10(rzadko uruchamiany) i magazyn danych. PRzede
> wszystkim trwa艂o艣膰, p贸藕niej pr臋dko艣c. prosz臋 znawc贸w o porad臋. kt贸ry?
>
> Dysk Toshiba DT01ACA200 2TB sATA III 64MB
> Dysk Toshiba P300 HDWD120UZSVA 2TB sATA III 64MB 7200obr/min
> Dysk Seagate BarraCuda ST2000DM006 2TB sATA III 64MB
> Dysk WD Blue WD20EZRZ 2TB sATA III 64MB
> Dysk Seagate BarraCuda ST2000DM008 2TB sATA III 256MB
> jaki艣 jeszcze w podobnej cenie?
> wszystkie s膮 w proline.
>
> ToMasz

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>