Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana monitora - warto?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 4 Jan 2019 18:24:36 +0100
On Fri, 4 Jan 2019 16:14:46 +0100, Piotr Rezmer wrote:

> Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Może zamiast dwóch monitorów
> 16 x 10. Pomyśleć o jednym, ultraszerokim monitorze typu 21x9 albo i
> więcej. Korzysta ktoś z takiego rozwiązania?

Ja, chciałem to nawet polecić, ale jakoś odpuściłem.
Mam duży, zakrzywiony ekran, rozdziałka 3440x1440 i za nic nie chciałbym
mieć już dwóch monitorów - miałem, czułem rozdwojenie jaźni ;-)
Kodowanie na takim ekranie to miodzio, bałem się tej krzywizny, ale
kompletnie w czasie pracy znika. Za to ogromna przestrzeń robocza bez
paseczka po środku to coś pięknego. Do filmów także.
Polecam zajrzeć do jakiegoś Media Marktu i sobie popatrzeć na żywo.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka