Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani, nowy komputer dla rodziców
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Thu, 27 Dec 2018 10:44:35 +0100
Obecny komputer dokładnie nie pamietam, ale jest to C2D, płyta Asrock, grafika
zewnętrzna GF9600?, zasilacz Modecom chyba 400W, dysk SATA, napęd PATA.
za trochę ponad 1000zł możesz kupić della hp czy coś podobnego na i7 2600 (bardzo dobry stosunek szybkości do ceny), poleasingowego. dasz do niego dysk sata i będzie cicho śmigał jak burza. Ja mam dwa podobne komputery - nic się z nimi nie dzieje nieprzewidzianego, poprostu działają i to bardzo cicho.

Jeśli chcesz komputer bez wentylatorów w mikroskopijnej obudowie, to wiedz ze to będzie cholernie wolne. jasne ze to może wystarczyć, ale ja bym się nie pakował w takie coś, bo to drogi interes. tym bardziej, że można ww maleństwo zastąpić używanym laptopem, (z rozbitym ekranem) podłączonym do monitora. za 5 stów spokojnie kupisz coś na i5, ale nie wykorzystasz posiadanych podzespołów. musiałbyś to co masz - sprzedać
ToMasz