Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta wifi?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta wifi?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 11 Dec 2018 07:21:58 GMT
Witaj PiteR, 10 gru 2018 w
XnsA9B4DB6D87845PanElektronik@localhost.net">news:XnsA9B4DB6D87845PanElektronik@localhost.net napisałeś/aś:

> Niechciało się poczytać w google :)
>
> Nie jest.
>
> Może być routerem "klasycznym" a może być klientem wifi.
> Można podłączyć cztery kable RJ45 do czterech urządzeń. Może stać
> daleko od kompa bo skrętka nie ogranicza długości kabla tak jak usb.

Spodobał mi się ten pomysł. Taki router-klient powinien mieć chyba
lepszą antenę niż jakaś tania karta. Tylko czy jak klient jest b/g a
główny router sieje g/n to może być jakiś problem?
Jeśli konfiguracja klienta jest za pomocą paru kroków kreatora, to
może się udać - bo osobiście bym tego nie robił, tylko jakiś kompletny
laik.