Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Thu, 1 Nov 2018 20:10:10 +0100
Mogę być nie na bieżąco, ale brałbym taki z czterema gniazdami pamięci na
płycie głównej, a nie z dwoma.
Obok dysku pamięć to najczęściej rozbudowywany fragment komputera.
BTW szukałbym paroletniego poleasingowego, jeśli Ci zależy to np. w ostatnim
roku 3-letniej gwarancji.
Warto mieć podwójną grafikę, tzn. z płyty głównej (oszczędność energii) i z karty graficznej (wydajność) - sprzedawca raczej nie pomoże, lecz fora użytkowników. Dźwięk, głośniki i mikrofon to w lapkach gamingowych i/lub multimedialnych, kłóci się nieco ze sprzętem biurowym, jak również z HDD (stały szum dysku-zrezygnuj z HDD, przypinaj zewnętrzny). Do filmów to jakaś dobra matryca w rodzaju DreamColor/PremierColor, choć jak dla mnie ekran lapka to na podróż, a do domu monitor zewnętrzny ew. telewizor (plus np. Chromecast).
Dobre wyjścia audio (analogowe, cyfrowe, może optyczne).
Dobre słuchawki ;-))