Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy czyste plyty CD / DVD sie starzeja ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy czyste plyty CD / DVD sie starzeja ?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 20 Nov 2018 08:08:50 GMT
On Tue, 20 Nov 2018 00:45:37 +0100, Adam wrote:

> Nas pewno kopia przyrostowa, a nie różnicowa?
>
> Mając przyrostową i potrzebując coś odtworzyć można się pochlastać ;)

Widocznie korzystałeś z jakiejś lichej implementacji :)

Rdiff-backup radzi sobie doskonale. Zdarza mi się przywracać czasem
pojedyncze pliki z różnych okresów i wszystko dzieje się błyskawicznie.
Przy czym rdiff-backup sprytnie trzyma kopię przyrostową w kolejności
odwrotnej do chronologicznej, dzięki czemu przywrócenie ostatniej wersji
nie kosztuje w ogóle nic.

Mateusz