Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD - Read verification failed

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD - Read verification failed
From: "E" <nie@pisz.pl>
Date: Sun, 18 Nov 2018 13:09:22 +0100
BIOS wykrywa ten dysk gdy jest w laptopie i przy próbie
uruchomienia testu pokazuje błąd, o którym pisałam na początku.
Natomiast dysk przypięty do adaptera USB nie jest widoczny
ani w menedżerze plików, ani w panelu administracyjnym.

To jest laptop IBM Lenovo.

Próba zainstalowania na nim Linuxa Mint 19 na początku
wyglądała dobrze, bo nawet udało się połączenie z siecią
bezprzewodową, ale potem nie mogłam jej skończyć z powodu
komunikatów:
najpierw Error - Input/output error during read on /dev/sda
a potem napisał, że utworzenie systemu plików nie powiodło się.

To chyba koniec tego dysku.