Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Wed, 7 Nov 2018 18:11:59 +0100
Dnia Tue, 6 Nov 2018 06:32:42 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski napisał(a):

> Dnia 05.11.2018 Roger(OS) <szukajcie@znajdziecie.hell> napisał/a:

> Jeśli idziesz w ZFS, zostań przy BSD. Faktycznie, dużo RAM
> jest niezbędne. Jeśli idziesz w Linuksy.. to ja bym wybrał
> inny FS, choć może faktycznie linuksowa implementacja
> już jest totalnie dojrzała? Trzeba by się kiedyś pobawić :-)

Zgadza się, widzę, że wiesz o czym "gadasz".
Jak na razie pod pingwinem ZFS kuleje, stąd też wybór padł na BSD, jednakże
chcę postawić jeden serwer na kilka(naście) lat i tylko dyski zmieniać jak
potanieją, może procesor za kilka lat...

Stąd też ta płyta jest tak istotna!
Musi być stabilna, sprawdzona. To najważniejsza część jeśli nie chcę za
jakis czas stawiać kolejnych serwerów czy to w firmie czy w domu.