Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Wed, 7 Nov 2018 15:59:32 +0100
Dnia Tue, 6 Nov 2018 06:32:42 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski napisał(a):

> FreeNAS nie jest Linuksem, tylko xBSD (konkretnie bodajże
> FreeBSD).

Dokładnie tak jak piszesz, nie wypisywałem tego bo i po co komu te
informacje.

> A system wspiera rzeczony kontroler?

Oczywiście.

WracajÄ…c do tematu.
Mam kompletny sprzęt (prawie bo bez płyty gł.):
karty TV/CAM, kamery, RAM, dyski 8x 1TB, 2x 2.5Tb, pudło, zasilacz,
klawisze, mycha, wentylatory zmodernizowane do podłączenia pod dyski 3,5"
(tak by utrzymać 30-40*C ), rozdzielacze napięcią pod rzeczone wyżej
wentylatory, oraz mini centralka do regulacji obrotów wentylatorów wewnątrz
obudowy jak i na HDD (rezystory za kilka zł) cały sprzęt jest, nie ma tylko
płyty głównej.

Widzę, że z używanych ciężko coś dostać spełniającego moje (chyba) niezbyt
wygórowane wymagania.
Zostaje mi zatem kupno nowej, z milionem pierdółek które w serwerze NAS
wykożystane nie będą...

Patrzyłem nawet w chinach na płyty "przemysłowe" - ceny kosmiczne, a
różnica taka, iż obsługuje ISA ;-) No i może inne komponenty użyte.