Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jak porównać karty graficzne z różnych epok?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jak porównać karty graficzne z różnych epok?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 4 Nov 2018 23:22:11 +0100
witam
jak porównać wydajnośc kart graficznych w laptopach. starych. jeden załapał 3dmark99 i podał wynik. ale juz 3dmark06 kończy się czarnym ekranem. nieco nowszy testu z 99 roku nie przechodzi bo niema kompatybilnej karty graficznej. natomiast jemu test z 06roku działa... ale nie pokazuje wyników bo karta jest nieznana (intel wbudowany w i5) i wyniki są nieporównywalne. ja mam co ciężkiej cholery 3 lapki obok siebie i chcę na nich zapuścić ten sam test. Jest coś sensownego co mierzy wydajność grafiki takiej jaka jest, bez szczegółów directxa i sterowników?
ToMasz