Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: "Adam" <A@dam.com.pl>
Date: Sun, 4 Nov 2018 21:50:28 +0100
W dyskusji odnośnie zakupu nowego laptopa przewijała się tutaj
opinia, że właściwie obecnie zakupiony laptop będzie w miarę
"nowoczesny" przez 2, może 3 lata.
Zastanawiając się nad tym doszedłem do wniosku, że właściwie
mam następujacą alternatywę:
- kupić "wypasionego" laptopa za min. 3000 zł żeby jak najpóźniej
 odczuć, że zaczyna odstawać wydajnością od tych które się za te
 2 lub 3 lata pojawią
- kupić "przeciętnego" laptopa za max. 2000 zł, który pewnie i tak
 w stosunku do tego co mam teraz będzie dla mnie "rewolucją",
 a równocześnie z góry założyć, że za 2 lub 3 lata kupię coś nowszego.
Który wybór jest sensowniejszy?

Pomijając nastawienie niektórych z Was, że najlepiej jest kupić
laptopa poleasingowego, którą drogę Wy byście wybrali?

Pozdrawiam
Adam