Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Animka <animka@to.nieja.idm.pl>
Date: Sun, 4 Nov 2018 17:40:32 +0200
W dniu 2018-11-04 o 17:33, nadir pisze:
W dniu 2018-11-04 o 15:17, Animka pisze:

Przestańcie już się wygłupiać z tymi kablami. Pewnie chodzi o kolory żyłek w białym kablu.

Masz rację, on Cie podpuszcza. Nie wiem natomiast czy chodzi tylko o same kolory żyłek w kablu, bo jak widziałem, to tam różne kolory są, jakieś pomarańczowe i zielone. Aż tak głęboko w tym nie siedzę, ale wiem, że do gigabita to tylko czerwony kabel.

Możesz podać jakiegoś linka do tego czerwonego kabla? Zdjęcie powinno być w kolorze :-)

Moglabym zadzwonić do fachowców od których miałam przedtem długo, długo internet, bo oni sami robią takie kable i ze 3 kable mam od nich (jeszcze od czasu kiedy nie było kart sieciowych 1 GB). Znajomy kupił sobie ten kabel do ethernetu gdzieś w sklepie i mu nie działał z tą siecią światłowodową. Poszłam z nim do tych znajomych i kupił u nich dobry kabel, który mu zadziałał. Widocznie ten co przedtem kupił był jakoś nie tak jak trzeba zrobiony, może wnętrzności kabla inne-chociaż wtyczka była taka sama.

Wiem na 99%, że jesteś z UPC. Nie chce mi się teraz zaglądać do dokumentów, które leżą gdzieś w teczce w szafce.

Ja to od dawna podejrzewam, że ma on coś wspólnego UPC albo UPS. Ale niem mam jak tego sprawdzić, bo ja z Orange korzystam.

Ja mam umowę na papierku. Umowę do podpisania miał ze sobą monter. Bardzo mądry, inteligentny facet. Powpisywał mi nawet hasła (ich hasła) i wszystko ustawił. Jednak długo nie domyślałam się, że podłączył mi "do d*" kabel HDMI2. Myślałam, że naprawdę jestem przygłuchawa, bo głos był niewyraźny choćbym nie wiem jak to sobie ustawiła. Obraz w tv. był dobry. Przy okazji sprawdzenia szybkości połączenia internetowego inny monter podłączył mi kabel HDMI/DVI i wymienił pilota na nowego. Powiedział, żebym sobie zainstalowała nowe sterowniki do karty sieciowej (co i tak potem nic nie pomogło) Odbiór tv był kiepski, bo i kabel był kiepski. Przyjechał trzeci monter, bardzo cierpliwy i fajny chłopak. Wymienił mi kabel na HDMI2/DVI no i wreszcie zaczęlam dobrze słyszeć i obraz w telewizorze jest ok. Na dodatek w "Aplikacjach" pojawiło się parę innych jeszcze aplikacji (wejść) i nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Przy okazji rozmowy telefonicznej z infolinią poprosiłam, żeby podziękowano i pozdrowiono ode mnie tego pana.
Trochę za dużo się rozpisałam. Jak zwykle.


--
animka

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>