Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] W ciągu roku padły mi 3 karty micro sd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] W ciągu roku padły mi 3 karty micro sd
From: Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl>
Date: Tue, 30 Oct 2018 20:20:55 +0100
Sony 32GB U1 - po 3 latach użytkowania przeszedł w jakiś dziwny tryb "tylko do odczytu".

SandDisk Ultra 16GB U1 - po roku zaczął zapisywać śmieci w zawartości plików.

Kingston 16GB U1 - po dwóch miesiącach w ogóle nie daje się rozpoznać w żadnym urządzeniu (telefon, komputer, tablet)

Do tej pory nie zbierałem paragonów na to, ale po tej ostatniej to się wkurzyłem. Mam jeszcze SanDisk Ultra 32GB UHS-I która czeka na złożenie z Rpi pod OSMC i się zastanawiam czy ta też jakimś gównem się okaże.

Jakiś wysyp śmieci na aledrogo czy 30zł za kartę micro SD 16GB to podróba?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz