Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Zużycie prądu przez lodówkę

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Zużycie prądu przez lodówkę
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 28 Oct 2018 20:00:58 GMT
On Sun, 28 Oct 2018 20:48:20 +0100, z wrote:
> Skąd pomysł że zostawiłem stare "bezpieczniki"
> Poraziło mnie przed remontem.

A to najwidoczniej moja (nad)interpretacja.

> A po remoncie mam takie krótkie dźwigienki a nie porcelanowe śruby. ;-)

I prawidłowo :)

> PS. A czy błędem jest nazywanie ich bezpiecznikami skoro też tą funkcję
> pełnią?

Technicznie to chyba "wyłączniki instalacyjne" albo "wyłączniki
nadprądowe", ale oczywiście bezpieczniki każdy zrozumie, z tym że
niejeden może się czepiać (ale ci będą czepiać się o wszystko tak czy
inaczej).

Mi w żaden sposób nie chodziło o terminologię, wywnioskowałem że to
musiały być takie stare "korki" po opisie "kopło mnie mimo wyłączonego
bezpiecznika", i nieco mnie to zdziwiło jako że poprzednie zdanie
wspominało o remoncie. No ale nikt nie mówił że opis był chronologiczny,
mój błąd.

Mateusz