Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 28 Oct 2018 07:38:45 GMT
On Sun, 28 Oct 2018 02:18:36 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> Raczej potrzebne są jedynie zdolności namulane -- takie same, jakie są
> potrzebne do grzebania się w telefonie komórkowym. ;)

Zdolności manualne wystarczą Panu Zbigniewowi spod trójki żeby kupić w
Carrefour przenośny dysk USB i raz w tygodniu ręcznie kopiować na niego
swoje pliki. To dość kiepska technika backupu, bo ani nie trzyma historii
ponad ostatni raz, ani nie zapewnia ochrony w razie pożaru/zalania/
kradzieży, no i po prostu nie jest zautomatyzowana, a że człowiek jest
człowiekiem to przy awarii Pan Zbigniew skonsternowany przypomni sobie że
ostatni raz o backupie pamiętał w zeszłym roku, jakoś na wiosnę.

Do skutecznego backupu potrzeba niestety trochę więcej zdolności. No
chyba że sugerujesz korzystanie z jakichś nowych narzędzi wbudowanych w
obecne microsoftowe systemy? Nie jestem na czasie, nie wiem co tam
proponują, jeśli istnieje dziś możliwość automatycznego backupu w chmurę
dla Kowalskiego to git.

Mateusz