Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł
From: queequeg@trust.no1 (Queequeg)
Date: Thu, 25 Oct 2018 11:22:10 +0000 (UTC)
JaNus <bez@adresu> wrote:

> No, jak niezawodność, to jednak nadal stare, dobre HDD   :)

W laptopach jest zupełnie odwrotnie.

Kiedyś mój stary laptop przypadkiem dostał z buta w ekran. Matryca
przeżyła, dysk nie. Kupiłem wtedy SSD i miałem spokój do czasu, aż
wiele lat później w SSD odkręciła się śrubka i zrobiła zwarcie.

Czasem znajomi męczą, że im się dzieją niestworzone rzeczy z laptopami,
bluescreeny itd. i czy bym nie zajrzał. Migam się od tego (nie wiem, nie
znam się, tu masz numer do znajomego / serwisu / radiamaryja) ale czasem
się nie wymiguję (bo np. ktoś oddał mi inną przysługę) i do tej pory
zawsze okazywało się, że był uszkodzony dysk.