Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pokrywa laptopa nie trzyma się

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pokrywa laptopa nie trzyma się
From: "E" <nie@pisz.pl>
Date: Thu, 18 Oct 2018 08:11:14 +0200
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:pq8bk5$j0o$1@node1.news.atman.pl...

"E" 5bc760dd$0$512$65785112@news.neostrada.pl

Pamiętam, że już kiedyś, dosyć dawno temu, takie trzeszczenie

Masz dwa/dwie zawiasy? -- wcześniej połamałeś jeden/jedną, lecz
pokrywa trzymała się na tym/tej, który/którą teraz połamałeś. ;)

Najprawdopodobniej tak właśnie było.

Na YouTube jest film z nagraną wymianą zawiasów, ale dla T430s.
Wygląda to jednak bardzo podobnie do mojego R61. Pokazne
są zawiasy z dwoma krótkimi bocznymi prowadnicami, jeśli to jest
właściwe określenie.
Do wykrecenia, a potem do przykręcenia jest 27 śrubek. Jakoś to
przeżyję. Nie wiem dlaczego potrzebne jest zdejmowanie klawiatury
i wyjmowanie dysku, ale pewnie inaczej się nie da.
"Budujący" jest pokazujący się na końcu napis: "Pray it still works".

Okazało się, że na Allegro są takie zawiasy, tyle że trzeba szukać
we "wszystkie działy", inaczej nie znajduje. Nieważne.
Tutaj mam pewien problem. Na liście ofert są zawiasy z obydwoma
długimi prowadniczami, za 99 zł, oraz kilka różnych z tylko jedną
długą prowadnicą, a drugiej wcale nie ma, jest tylko zawias.
Te kosztują 25 zł lub 34 zł. Zakladam, że pasują i te i te, bo we
wszystkich przypadkach jest podane, że są dla R61, T61 itd.
Nie wiem które kupić.

Pozdrawiam