Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pokrywa laptopa nie trzyma się

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pokrywa laptopa nie trzyma się
From: "E" <nie@pisz.pl>
Date: Wed, 17 Oct 2018 18:18:38 +0200
Mam starego laptopa Lenovo R61, jest w bardzo dobrym stanie,
w tym fizycznie, co tutaj może być istotne.
Przed chwilą, podczas otwierania pokrywy coś zatrzeszczało,
a teraz pokrywa nie utrzymije się  w pozostawionej pozycji.
Z laptopa mogę korzystać, ale jest to niewygodne, bo cały czas
pokrywa musi być o coś oparta żeby się za bardzo nie odchylała.
Przechodzenie w stan uśpienia po zamknięciu pokrywy i budzenie
się przy otwieraniu działa.
Pamiętam, że już kiedyś, dosyć dawno temu, takie trzeszczenie
przy otwieraniu też się pojawiło, ale wtedy nie było żadnych złych
skutków.

Czy coś można z tym zrobić? Bardzo proszę o rady.

Pozdrwiam