Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Fri, 12 Oct 2018 15:36:08 +0200
W dniu 12.10.2018 o 15:21, Animka pisze:

Pracujesz chyba w tym Exatelu. Moje gratulacje.

Nie, mamy w pracy łącze od nich.

Nikt takich wyników nie ma, tylko chyba Exatel dla pracowników.

W firmie tak mamy, inwestycja trochę kosztowała.

Przedtem miałam internet w sieci osiedlowej światłowodowej i było normalnie, a nie jak teraz przez modem Horizon. Kable tej sieci osiedlowej przepięli sobie do swojej skrzynki i kabel do internetu też mam jeszcze od tamtej sieci. W związku z tym, że tamci mieli dużą konkurencje to niszczyli kable i nawet jakaś skrzynka na korytarzu , na innym pietrze się paliła. Kable idą w z piwnicy w pionach do skrzynek, potem ze skrzynek do mieszkań.

Nieprawdopodobne, skoro tak piszesz, to masz na to dowody prawda?