Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 22 Sep 2018 18:54:31 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 22 Sep 2018 18:21:04 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <po5q76$e8b$1@node2.news.atman.pl>
 od Animka <animka@to.nieja.wp.pl>  :

>A to co to jest?

>http://app.upc.pl/asystent-predkosci-lacza/

Test połączenia z jakimś serwerem UPC.

>http://www.speedtest.pl/

Test połączenia z serwerem, który można sobie wybrać z listy.

>Chodzi mi właśnie o szybkość połączenia na co zawarłam umowę.
>Mam już mętlik w głowie.

Musisz zrozumieć, że te testy są tylko orientacyjne, nigdy za ich
pomocą nie wysycisz łącza na 100%(obstawiam, że max na 80-90%), poza
tym masz słabą kartę sieciową.