Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mb/s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mb/s
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 22 Sep 2018 18:06:47 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 21 Sep 2018 17:25:07 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <po334t$vmb$1@node1.news.atman.pl>
 od Animka <animka@to.nieja.wp.pl>  :

>>> 7
>>> ms
>>> Pobieranie
>>> 59,7
>>> Mbps
>>> Wyśyłanie

>Nie moja karta sieciowa (stareńka) jest o szybkości 100 Mb/s.
>Czyli brakuje mi sporo (w/g testu) tej szybkości internetu od UPC. Płacę
>za 150 Mb/s, a nie dochodzi nawet do tej szybkości jaką ma moja karta.

To, co mierzysz, to nie szybkość internetu, tylko szybkość transmisji
od konkretnego serwera.
Internet to system naczyń połączonych, z jednego serwera poleci 60, z
drugiego 90, a z trzeciego tylko 10Mbit.