Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyty główne, które mają sterowniki pod XP i minimum jedno z

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyty główne, które mają sterowniki pod XP i minimum jedno złącze PCI
From: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl>
Date: Thu, 6 Sep 2018 08:22:16 +0200
W dniu 2018-09-04 o 03:17, Kamil pisze:

[...]

Daawno temu miałem kultową ECS K7S5A. Kilka ładnych lat pracowała super. W tym czsie Intel ze swoim Pentium III był daleko w tyle za Murzynami.

Pzdr

ECS K7S5A utrapienie serwisu. W czasie królowania tej płyty pracowałem w serwisie komputerowym. Ile ja się tych płyt naodsyłałem do serwisu na gwarancję to szok. Nie było dnia aby nie przewinęła się choć jedna sztuka przez moje ręce... Do tego wydajność wręcz tragiczna...

Z PIII to faktycznie Athlon wygrywał, ale po wejściu PIV już tak wesoło nie było z Athlonem