Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] i3 6100 3,7GHz Warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] i3 6100 3,7GHz Warto?
From: z <z@z.pl>
Date: Mon, 13 Aug 2018 06:44:03 +0200

Laptopem z core 2 duo potrafię oglądać wiele filmów naraz.
A Ty nie możesz na Pentium G4400? -- jakiej rozdzielczości
są te streamy TV?

Czasem wypasione. Głównie Horizon.tv od UPC, tele-wizja.ru, eforuna (to raczej niska rozdzielczość, Youtube (tutaj peny zakres)

GPU testowałem różne od zintegrowanej przez jakiegoś taniego georca 200 po GTX960 Wniosek: Potrzebuję szybsze CPU. Miałem na testach i5 6500 bodajże (było GIT)

Wg Ciebie i3 6100 jest jakoś makabrycznie szybszy od tego Pentium G4400?

Wg benchmarków prawie 2x Nie miałem go fizycznie dlatego pytam

PS. Zauważyłem że bardzo zasobożerna potrafi być skórka do Aimpa.
Wszystko dziadzieje :-)