Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Thu, 2 Aug 2018 13:03:37 +0000 (UTC)
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> wrote:

> np jaka? ja szukam:
> - na kablu usb,
> -  laserowka,
> -  dwa klawisze  + kolko ( takze jako trzecu klawisz)

Jak robiłem risercz to wyszło mi, że Dell MS-116, ale nie kupiłem w końcu,
bo myszy używam sporadycznie (tzn. sporadycznie sprawdza się lepiej niż
touchpad).

Miałem w firmie bezprzewodową Della (z zestawu KM-632) i byłem z niej
zadowolony, ale po przeniesieniu do domu przestała działać. Klawiatura
działa, mysz czasem tak ale częściej nie, lub np. komputer wyłapuje ruch
i kliknięcia z kilkunastusekundowym opóźnieniem. Wymiana baterii nie
pomogła.

Stawiam że to coś z 2.4 GHz u mnie w budynku, bo WiFi na 2.4G też działa
jakby chciało a nie mogło.

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]

  • Re: [PECET] Stara mysz optyczna prawie nieużywana szwankuje, Adam Wysocki <=