Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Serwer do małej firmy 10 Tera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Serwer do małej firmy 10 Tera
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Fri, 27 Jul 2018 08:56:06 +0200
W dniu 26.07.2018 o 14:56, z pisze:
W dniu 2018-07-26 o 11:12, BQB pisze:
Ja tam lubię synology.
https://www.synology.com/pl-pl/products?bays=4
Wybierz sobie, do tego 4 dyski 6TB i na to RAID6
Wtedy będziesz miał 12TB pojemności i w razie awarii jednego dysku, nadal bezpieczeństwo, przed awarią kolejnego dysku i będziesz mógł go oddać na reklamację/kupić drugi.

Dzięki. Czyli 5 tysi z hakiem i jeszcze coś zostanie na podwyżki :-)

Tylko zerknij na listę kompatybilności dysków, i kup te z niej. Inne też będą działać, ale w razie co, może być problem. Miałem tak z Qnapem, świeżo po zakupie - jedna kieszeń nie działała. Dzwonię na infolinię i pierwsze pytanie, jakie mam dyski, podałem, a oni, że nie są na liście kompatybilności i to pewnie dlatego (dysku w ogóle nie było widać), znalazłem jakiś sprawny dysk z listy kompatybilności i też nie działa, dzwonię, mówię co i jak, pytają o dysk, podaję ten z listy, dopiero wtedy kazali wysłać na reklamację.