Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tryb paranoidlany: czy dyskowi mogło się coś (złego) stać?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tryb paranoidlany: czy dyskowi mogło się coś (złego) stać?
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sun, 15 Jul 2018 20:54:47 +0200
Włącz ponownie i sprawdz :)  Nie sądze żeby zaszkodziło. Mój stary samsung 2.5"
500G po ponad roku leżenia w szufladzie przestał działać. Jakby próbował ruszyć, ale
pobrzęczał chwile i koniec. Zasilanie OK. Spisałem na straty ale zaraz spadł mi z
metra na podłoge przypadkiem i... ożył i ma się dobrze :)

Mam dysk zewnętrzy WD 1GB 2,5", który od nowości nie zawsze startował. Czyli talerze się kręciły, ale jakby zacinały się głowice. Pomaga trochę nim ruszyć albo kłaść nieco pod kątem.