Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Toshiba NB510 - nie bootuje z pendrive'a

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Toshiba NB510 - nie bootuje z pendrive'a
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 10 Jul 2018 22:20:02 +0200
On 7/10/2018 7:35 PM, Universis wrote:
GB. Operacja Unetbootin’em - niestety powtórzyła rezultat z karty micro SD :
Boot Error. Nie skapitulowałem - ściągnąłem
> Rufus'a i.... succesfully ! Udało się - mała Toshiba zabootowała się.

Wszystkie te programy działają na 99% sprzetu. Spotykałem, fakt, wyjątkowo dziwaczne które nie chciały się bootować, pewnie ta Toshiba do nich należy. Masz do sprawdzenia jeszcze gandalf's CD i barts boot cd.

I mała uwaga: niektóre pendrive mają w jakiś sposób popsuty mass storage device. Zauważam że z pendrive nie wstanie a z karty cd wsadzonej w czytnik za $1 zadziała mimo że niczym się nie różnią w teorii.

A na przyszłośc zrób sobie w domu PXE ...