Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Toshiba NB510 - nie bootuje z pendrive'a

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Toshiba NB510 - nie bootuje z pendrive'a
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Tue, 10 Jul 2018 10:35:01 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 21:06:35 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
napisał:
> On 7/9/2018 9:52 PM, Universis wroDziękuję za tte:
>
> Sprawdź inne bootowalne OSy jak linuxy. Zainteresuj się narzedziami
> rufus, [..]

Dziekuję za podpowiedź. Na początek - tak żeby nie kupować w próżno pendrive'a
postanowiłem Unetbootin’em zrobić bootowalny system na karcie micro SD - wynik
: Boot Error - więc jeszcze gorszy od Kingston'a (pendrive). Przy takim stanie
rzeczy - wybrałem sie do supermarketu i kupiłem pendrive - Toshiba 16 GB.
Operacja Unetbootin’em - niestety powtórzyła rezultat z karty micro SD : Boot
Error. Nie skapitulowałem - ściągnąłem Rufus'a i.... succesfully ! Udało się -
mała Toshiba zabootowała się. Bardzo dziękuję za pomoc.