Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki repeater

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki repeater
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Fri, 6 Jul 2018 21:01:58 +0200
W dniu 06.07.2018 o 19:42, melex pisze:

> niestety kable nie wchodza w gre
> a o ile metrow taki repeater przedluzy?
> jaki model fritza?
> i czemu nie polecasz

Zastanów się jeszcze raz i raczej puść kabel kanałem wentylacyjnym (nie
wolno, ale można) jeżeli przeraża Cię wiercenie stropu niż baw się w
repeatery.

Ja walczę ze swoim wifi już trzeci rok i powoli uzyskuję zgodę
najlepszej z żon na przewiercenie się do kanału, bo nie sposób uzyskać
sensownego pokrycia.

Jakoś udało mi się za pomocą repeatera połączyć tak że mam większość
piętra pokryte i pół parteru. Zaś transfery między laptopem (piętro) a
NASem (parter) są wprost żenujące i najlepsza z żon woli z cda film
obejrzeć niż z NASa już ściągnięty.

p. m.