Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Tue, 3 Jul 2018 17:59:38 +0200
routerGSM-WIFI, nie koniecznie lte (bo w praktyce G3 "g4" i lte mają tą samą prędkośc pomiędzy 10-25 mega) kosztuje 50-100zł. sam transfer da się uzyskać tanio na promocjach, (np FM 50 giga na 6 miesiecy) a potem kupować od 10-17zł na miesiąc

U mnie tak tylko w teorii. W praktyce w wielu miejscach G3 (HSPA) ledwo zipie, bo chyba użytkowników jest za dużo, LTE zaś chodzi od dobrze do bardzo dobrze. Należałoby sprawdzić na miejscu.