Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kontroler SAS/SATA/PCI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kontroler SAS/SATA/PCI
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 03 Jul 2018 00:36:35 GMT
On 2018-07-02, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
> Istotnie, to co teraz używam na jednej z maszyn, to Areca ARC-1220.
> Szukaj jeszcze w starszych LSI - OIDP też były na stare białe złącze PCI.
> Ewentualnie (prawie) zawsze możesz wtrynić kontroler PCI-Express do
> gniazda grafiki na nieco nowszej płycie.

Całość chodzi na AT5NM10-I, tam jest 1 goły pci a nie chcę zmieniac
płyty bo ta jest bezproblemowa i z właściwą mocą dla domowego NASa.

Od LSI zacząłem poszukiwania, bo zwykle nie zabija cenowo a na ebayu
można znależź nówki za naprawdę przyzwoitą cene, ale jak dotąd nic nie
znalazłem.

W miedzyczasie zamówiłem satę Vanteca UGT-ST310R, bo widzę, że osprzęt
pci powoli wymiera i cos mieć dobrze w zapasie.

--
Marcin